13. oktober 2014 - 08:00Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Excel 2010: Kalender for forskellige lande
Hej
Jeg vil gerne have lavet en kalender i Excel over helligdage i 7 forskellige lande. Det skal helst være sådan, at man kan få vist en samlet kalender, hvor man ser alle landes helligdage og at man også kan vælge enkelte lande og kun se pågældende lands helligdage. Jeg tænker noget med Pivottabel, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan - nogen, der kan hjælpe?
hvis det er for at have kalender med helligdage, hvorfor så ikke oprette en google kalender med helligdagene. Det er bare at klikke nogle felter af i indstillinger.
Indstillinger: Aktiver Google Kalender offline Med Google kalender Offline kan du se og besvare dine kalenderbegivenheder, når din computer ikke har forbindelse til internettet. Hvis du aktiverer Offline, downloades oplysninger om begivenheder til denne computer. Sørg for, at du ikke bruger en offentlig eller delt computer.
Hvis du vil aktivere offline, skal du installere Google Kalender-webapplikationen fra Chrome Webshop.
Har tidligere for en kunde programmeret en kalender i 2 x A4-format i Excel. Automatikken gør, at ethvert kalenderår kan opbygges på under 1 sek. med alle helligdage. D.v.s. de variable danske beregnes således iflg. en certificeret algoritme.
Kender ikke de udenlandske helligdage - men de kunne naturligvis lægges ind.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.