Avatar billede jebo Novice
13. oktober 2014 - 19:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Canon MP520 printerpatroner

Jeg har ovennævnte printer, som ikke kan genkende en ny farvepatron. Printeren skal have 1 x sort og 1 x cyan, Magenta og yellow. Printeren kan genkende sort og yellow, men ikke Magenta og cyan. Lamperne for patronerne står bare og blinker - og udskrivning kan ikke gennemføres.
Jeg prøver at sætte printeren op til KUN at udskrive i gråtoner, men den skal øjensynligt alligevel "kunne se" alle 4 patroner.
Hvordan får jeg gråtoner til at virke uden at skulle ud og købe nye patroner igen (jeg skal på intet tidspunkt udskrive i farve, så det er rent spild af penge at købe nye patroner).
Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede richardjensen Seniormester
13. oktober 2014 - 21:08 #1
Det sikreste er vist at anskaffe en monocrom printer.
Avatar billede jebo Novice
28. oktober 2014 - 17:25 #2
Jeg har besluttet at udskifte printeren.