Avatar billede mohbar Novice
13. oktober 2014 - 20:24 Der er 3 kommentarer

se hele min livsindkomst..?

Jeg har brug for hjælp til at se hvad jeg har tjent gennem hele mit liv.

Jeg har haft skattepligtig indkomst(SU, løn) siden 94 og vil vide om der findes en (nemid)side hvor jeg kan efterse alle mine indkomster.

Jeg ved at skat gemmer oplysinger 10 år tilbage, men findes der andre alterativer..?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2014 - 04:53 #1
Har du oplyst din indkomst til andre end skat?

:-)
Avatar billede mohbar Novice
14. oktober 2014 - 09:49 #2
Nej, så går ud fra at de kan fremskaffe oplysningerne..?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2014 - 15:44 #3
Jeg vil da haabe at skat aldrig sender den slags oplysninger videre til andre!