Avatar billede HansJorgenJK Nybegynder
14. oktober 2014 - 08:11 Der er 1 løsning

Automatisk opdatering af Adobe acrobat pdx-filer

Hej Eksperter

Jeg har et par index-filer over en stor mængde pdf-filer, .pdx. som jeg skal have opdateret en gang om ugen.

Løsningen jeg har fundet på nettet indebar at lave en batch-fil der kunne sætte en Rebuild funktion igang og sætte denne igang ved hjælp af windows schedueler.

Her er koden i batch-filen (.bpdx):
\\hjcomp\FODI\FT_Index_Tools\FODI_EAK-A-3010_MO_Tools.pdx /rebuild

Det skal siges at dette køre på en server, så det er ikke noget der aktivt bliver holdt øje med.

Stien til .pdx -filen er den absolutte sti, og køre jeg .bpdx-filen manuelt fungere det fint.

Problemet opstår når jeg skal have det til at køre over windows schedueler.

Er der nogen der har erfaring med automatisk opdatering af .pdx-filer ?
Avatar billede HansJorgenJK Nybegynder
13. november 2014 - 15:43 #1
Lukket