Avatar billede sasso Novice
14. oktober 2014 - 15:57 Der er 4 kommentarer

Word gemmer tomme filer

Når jeg forsøger at gemme en fil i Word 2013, sker det i perioder, at filen bliver gemt tom. Der kommer ingen fejlmeddelelser, men filen fylder 0 kB, og den er tom, når andre åbner den.

Jeg har flere gange brugt et quickfix ved at gemme i 2003-07-format, men den fungerer ikke længere.

Hvad pokker gør jeg? Det dur jo ikke, at jeg ikke kan dele worddokumenter med andre.

Takker for et hurtigt svar, jeg er på den og har brug for at sende filer allerede i dag. :o) Tak.
14. oktober 2014 - 16:07 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede sasso Novice
14. oktober 2014 - 16:17 #2
Windows 8.1
Avatar billede sasso Novice
14. oktober 2014 - 16:49 #3
Jeg har nu fundet ud af, at jeg kan gemme som RTF, men det ér jo ikke videre hensigtsmæssigt eller moderne.

Det værste er, at jeg tidligere har haft problemet i Windows 7 med en Office 2007. Jeg begriber ikke, hvad der sker.
Avatar billede sasso Novice
29. oktober 2014 - 00:25 #4
Det går op og ned, det her. Lige nu KAN jeg gemme, men jeg ved ikke hvorfor. Håber stadig, at nogen kan give mig en forklaring, så jeg kan klare problemerne uden panik, når de opstår igen.