Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 20:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på nettet

Jeg har win 7 på C. drev og TDC homebox som er bundet med ledning men kan ikke få forbindelse fordi den siger at jeg har ingen netværkskort.
Jeg har osse win 7 på D:drevet og der fungerer allt perfeckt men ikke på drev C:
Jeg vil nemlig prøve at installere win 10 påC: drevet. Men så skal jeg vare på nettet.
15. oktober 2014 - 07:06 #1
Ikke helt forstået ?

---

Har du 100% styr på driver software (specielt netkort) ?
Se i ENHEDSHÅNDTERINGEN ...
Avatar billede oppes Seniormester
15. oktober 2014 - 16:00 #2
det er ju precis det den skriver at finns ingen netkort driver men hvorfra kan jeg få den eftersom jeg ikke kan komme på nettet med win 7 på C:drev  det er kun win 7 på D:drev og der står det hjemnetværk som jeg kan komme på nettet.
Avatar billede oppes Seniormester
15. oktober 2014 - 22:14 #3
hvordan kan blive 100% sikker nu er jeg ikke engang 1% sikkert
Avatar billede MADOlsen Forsker
16. oktober 2014 - 07:35 #4
Du kunne jo:

1. Boote op på D-drevet
2. Gå på nettet
3. Downloade driveren
4. Genstarte
5. Boote op på C-drevet
6. Installere driveren

;-)
Avatar billede oppes Seniormester
16. oktober 2014 - 12:42 #5
jeg prøver iaften eller morgen tidligt .
Avatar billede oppes Seniormester
17. oktober 2014 - 13:40 #6
jeg installerede win 8 på C:drev ovenpå win 7 - efter at jeg fandt ud at jeg hade skrivet forkert adgangskode først- nu er jeg færdig og win 8 fandt selv ud af at oprette forbindelse til hjem netværk. Så er jeg GLAD!
Hvad med pointerne vil deltagerne dele eller ...........?
Jag siger mange tak til deltagere. Svar, hvis I ska ha points!
Avatar billede oppes Seniormester
17. oktober 2014 - 23:33 #7
jeg kunde ikke finde ud af det med driver men win 8 ( når jeg fik den installeret fandt selv ud af at lave internet forbindelse og alt kører bare.
Avatar billede oppes Seniormester
17. oktober 2014 - 23:33 #8
SVAR
Avatar billede oppes Seniormester
18. oktober 2014 - 19:32 #9
nå men så tar dem selv

Tak for deltagelse.