Avatar billede EmilThomsen Praktikant
15. oktober 2014 - 14:04 Der er 4 kommentarer

vil gerne være spiludvikler

hej hedder Emil er 14 år og har siden jeg var lille altid ønsket mig at kunne lave mine egne computerspil. nu har jeg så prøve at bruge Blender og Unity3D og er begyndt på at bruge Autodesk maya 2014 studio og kan ikke finde ud af nogen former for andre programmer end Unity3D men en af mine problemer er at jeg godt kunne tænkte mig at lære hvordan man Programmer og hvordan man laver 3d Figure og Textures og Animationer og noget med Lyd men hvad mener i er det nemmeste at starte på og hvor kan jeg finde tutorials henne eller noget andet der kan hjælpe mig det må gerne være gratis og rigtig meget nemt kan dog godt forstå en del engelsk men hvis man kan få noget hjælp på dansk ville det være dejlige. skal dog også lige siges at jeg er en specialelev så har lidt svært ved at lære noget om spiludvikling åbenbart men jeg ved at man skal være rimelig god til matematik men vil gøre mit bedste og skal også siges at jeg ved ingenting om programmering eller noget af det andet så jo nemmere jo bedre
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
16. oktober 2014 - 10:32 #2
jamen jeg er 14 år og går altså kun i syvende klasse jeg må da ikke allerede tage en uddannelse nu må jeg
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 22:31 #3
nej men så ved du hvad du kan gøre i fremtiden.

jeg vil dog oplyse dig om at næsten alle spil er lavet i C++, et programmeringssprog. det kan du jo evt lære ?

Unity som du kender, er lavet i C++
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 22:32 #4
hvorfor started du ikke med at lave et spil på telefonen ? det burde være til at finde ud af