Avatar billede gm9 Nybegynder
15. oktober 2014 - 17:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Geninstallering af Concorde C5

Efter at jeg har fået alt slettet på min pc og har geninstalleret W7 og er kommet til at installere C5 kommer der meddelelsen "Installation fra en ukendt udgiver" som jeg svarer JA til. Så kører cd-romdrevet lidt, men der sker ikke mere.
Det har jo været installeret før og jeg har kopi af de gamle filer.
Hvad skal jeg gøre for at installere programmet.

Hilsen

Frank
Avatar billede mariaf Juniormester
16. oktober 2014 - 18:19 #1
Hvilken version af C5 og hvilken af W7? Hvis W7 er 64 bit, skal C5 være mindst 2008.
Mvh Maria
Avatar billede gm9 Nybegynder
14. november 2014 - 16:15 #2
Tak for hjælpen - problemet er løst