Avatar billede hopir Novice
15. oktober 2014 - 23:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

korrekt DNS konfiguration (MX og A record) til mail server

Hejsa

Jeg har købt en synology NAS, Jeg har kigget på muligheden for at konfigurere den som mailserver, og synes indtil videre at jeg har fundet ud af det.

Den del jeg er i tvivl omkring, er DNS konfigurationen på mit domæne. stofanet skriver:

@ IN MX 10 mail.kundensdomæne.dk
@ IN MX 50 backup-mx.stofanet.dk

Jeg har konfigureret følgende på mit domæne: http://postimg.org/image/gl3glmnr7/

Håber en venlig sjæl vil hjælpe (:
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. oktober 2014 - 13:29 #1
Det ser rigtigt ud.

Prøv at send en mail til dit domæne og test og du modtager den ;)
Avatar billede hopir Novice
17. oktober 2014 - 14:58 #2
thank you ;) jeg kan først teste om 14 dage desværre.. men smid et svar nyhuusdk.

Jeg var bare interesseret i at vide om min tanke omkring dns records ved hjemmehosting og brug af backup mx var rigtig (:
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. oktober 2014 - 01:58 #3
Husk os at åben i din firewall / router så du også modtager mailsene når det er :)