Avatar billede compac Seniormester
16. oktober 2014 - 11:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dropbox i stifinder

Jeg har oprettet en Dropbox-konto.
Hvad skal jeg gøre for at kunne se den fra Stifinder?
(Windows7)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2014 - 11:24 #1
i stifinder er den typisk (hvis du ikke har bedt om andet) lagt i c:\brugere\dit brugernavn
der er en dropbox-mappe.
hvis du bruger biblioteker i stifinder, så kan du oprette en hurtig genvej der.
16. oktober 2014 - 11:30 #2
Hvis du installerer Dropbox på din pc, vil du automatisk få adgang i bl.a. Stifinderen.

https://www.dropbox.com/install
16. oktober 2014 - 11:31 #3
Så længe du kun har oprettet konto på Dropbox.com, er der ingen lokale Dropbox-mapper på din pc.
Avatar billede compac Seniormester
16. oktober 2014 - 12:16 #4
Jeg burde have oplyst, at jeg  har en anden Dropbox liggende i på Stifinder og spørgsmålet er, hvordan jeg får tilføjet den nye konto til Stifinder. Jeg har prøvet med www.dropbox.com/install, logge ind og derefter Download, men jeg kan ikke se den i Stifinder.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2014 - 12:45 #5
det kan du nok ikke. Ved installation kan du vælge mappeplacering - men jeg har ikke set mulighed for at den kan styre flere konti. Dvs kun en placering vil blive brugt, og to konti vil derfor komme til at dele data.
16. oktober 2014 - 12:56 #6
Du skal være Dropbox for Business user, for at have adgang til automatisk synkronisering af mere end en Dropbox-konto pr. device.
Avatar billede compac Seniormester
16. oktober 2014 - 13:13 #7
OK, læg et svar erikjuul
16. oktober 2014 - 13:59 #8
OK!