Avatar billede Per Frits Juniormester
16. oktober 2014 - 13:05 Der er 1 løsning

Montering af SSD drive.

!!! Med mindre du rent faktisk kan komme og udføre den beskrevne opgave, vil jeg gerne, jvf. dårlige erfaringer fra tidligere tråd, frabede mig din kommentar, dine tanker eller gode råd osv. Jeg har brug for det jeg beskriver herunder og intet andet. På forhånd tak! :-)

Jeg mangler en der kan hjælpe mig med at montere en SSD mere i min PC, og efterfølgende installere windows. Måske sætte computeren op i en eller anden form for raid.

Jeg bor i Viby J.

Jeg er fotograf, så betalingen kunne evt. være bytte med en fotosession eller kontanter.

Hvem er du og hvad er din pris?

/Per Haar

Tlf.5045 9820
www.perhaar.com
Avatar billede Per Frits Juniormester
17. oktober 2014 - 11:42 #1
Aftale indgået.

Lukker opgaven med tak :)

/Per