Avatar billede solonox85 Nybegynder
16. oktober 2014 - 15:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

min computer burger over 3 GB RAM på 2 programmer

kan det virkelig passe at mine ram skal køre over 3.10 GB på disse 2 programmer Utorrent og google chrome?
Lige nu hvor jeg kigger hvad den bruger, så står den oppe på 3.32 GB

synes bare det lyder lidt vildt :)
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 15:29 #1
Nej det lyder forkert: http://peecee.dk/upload/view/443481
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. oktober 2014 - 15:51 #2
hvad køre du i din Chrome?

Google Chrome bruger forskellige antal resourser alt efter hvor mange tabs du har åbne samt hvad disse tabs indeholder.

Dog lyder det stadig af ret meget.
Avatar billede throwaway Nybegynder
16. oktober 2014 - 16:35 #3
Har du tjekket om dine filer i utorrent seeder? sørg for at utorrent ikke deler dine filer videre med andre, hvis du vil undgå at programmet bruger en masse krafter.
Avatar billede solonox85 Nybegynder
16. oktober 2014 - 18:35 #4
har været inde i google chrome og tage alle udvidelser af :/

Throwaway - Det burde vel ikke tage over 3 GB at seed? altså nu er den over 4, og synes det vildt.

Men lige nu er min GB helt oppe på 4.30 GB. det jo helt vildt, kørte lige avast boot op virus scan så kørte den fint, men så lige pluslige begyndte den at stige igen.

har aldrig set min computer bruge så mange ram på ingenting, men der må jo være et eller andet som får den til at stige hele tiden
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. oktober 2014 - 19:09 #5
prøv at kør Malwarebytes Anti-Malware og se om den finder noget,

Ellers er en sikker vinder altid at geninstallere dit windows! ;)
Avatar billede solonox85 Nybegynder
16. oktober 2014 - 21:42 #6
Hej nyhuusdk, Ja tror desvære den ligger i en ny windows hehe.
den er helt gal, hvis mine ram kommer højt op, så forbliver de høje selvom mine programmer er lukket. en formatering er vel vejen frem :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. oktober 2014 - 22:39 #7
Det er os godt nok med en hoved rengøring en gang i mellem ;)
Avatar billede solonox85 Nybegynder
16. oktober 2014 - 22:59 #8
ja haha, men synes det lidt træls, for har faktisk lige gjort det for en uge siden haha, men nu får den bare turen igen i morgen, så håber jeg den køre som den skal :)
Avatar billede solonox85 Nybegynder
21. oktober 2014 - 10:51 #9
en formatering var svaret.