Avatar billede GFB123 Nybegynder
16. oktober 2014 - 17:46 Der er 8 kommentarer

css !store plugin

Hej...
Er der nogle der har/kan skaffe et !store plugin med credits... Jeg ved godt der er et gratis store men jeg vil gerne se om jeg kan finde et andet.. Så hvis der er nogle der har et kan vi lige finde ud af noget... Eventuelt hvis der er nogle der vil give deres væk så vil jeg meget gerne have det.

__________

Klan ejer
Avatar billede solonox85 Nybegynder
16. oktober 2014 - 21:52 #1
jo, folk tager endelig penge for den slags ikke? men har vist et par stykker på min gamle harddisk hvis jeg husker rigtigt, det er nok at lave der på, men hvis du kender til plugins så kan jeg da godt hjælpe dig?
Avatar billede GFB123 Nybegynder
17. oktober 2014 - 12:16 #2
Ja... Kan jeg prøve dem.. Og hvad mener du med "nok at lave". Hvad er det der skal laves?

___________

Klan ejer
Avatar billede solonox85 Nybegynder
17. oktober 2014 - 13:02 #3
du skal selv sætte skins osv ind, og få det til at virke ordentlig, der nemlig flere forskellig, men er lige ved at formater min computer, men hvis du kan sende mig en PB med skype navn kan du lige få dem senere?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. oktober 2014 - 13:32 #4
Vi købte et til ePalz.eu engang men erfarede at det public store plugin der er blevet udgivet på alliedmodders forumet er bedre og langt nemmere at konfigurere end de private der florere.

Jeg kan ikke give dig mit, da sælgeren har bedt om ikke at videregive det.
Da det er et produkt han har lavet for at sælge.
Avatar billede solonox85 Nybegynder
17. oktober 2014 - 14:01 #5
Det gratis storemod er med database og hvis han ikke har sådan en, så virker det ikke, det var det jeg ikke hade og derfor er mit store måske nemmer at få til at virke, da han bare skal smide det ind i hans sourcemod folder.

men måske du kan hjælpe ham med at sætte en datebase op, så kigger jeg med hehe
Avatar billede GFB123 Nybegynder
17. oktober 2014 - 17:28 #6
Jeg har set det store der er på alliedmodders. Jeg har prøvet at installere det men jeg kan ikke få det til at virke så jeg søger efter andre der er nemmere at installere eller bare nogle der kan hjælpe mig...

___________

Klan ejer
Avatar billede solonox85 Nybegynder
19. oktober 2014 - 18:53 #7
her
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. oktober 2014 - 19:28 #8
Jeg har planer om at lave en guide til at installer store fra alliedmodders, når jeg kommer lidt videre.

Jeg er igang med et site der hedder http://www.css-server.dk hvor jeg skriver diverse guides i forbindelse med css servere, men jeg er dog ikke kommet så langt endnu.