Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 23:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til Fjernskrivebord i windows 8.1

hej jeg har en Windows 8.1 enterprise og når prøver og logge op på Forbindelse til Fjernskrivebord
jeg kan godt se den i Netværk men kan ikke komme på Fjernskrivebord så skriver jeg PC navn xxxxxxx-Pc så kommer den lille box med Windows sikkerhed hvor jeg skal skrive user ogkode og så skriver den http://www.billedeupload.dk/images/ZeLUk.png og så nogle gange skal den jeg skal skrive kode igen hvad skal jeg lige gøre her  jeg kan  godt komme på via min ipad men ikke pcer hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
17. oktober 2014 - 09:09 #1
Har du enable Remote Desktop og valgt hvilke bruger konti fra lokal computeren, der kan logge på?
http://www.guidingtech.com/13469/how-to-enable-remote-desktop-in-windows-8/
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2014 - 15:04 #2
ja det har jeg og som jeg skriver så godt komme på via min ipad men ikke pc er
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2014 - 17:46 #3
Så kan jeg komme på  gør følge lage windows 8.1 pro på og nu kan jeg komme på via mobil og ipad og computer