Avatar billede ranni Forsker
17. oktober 2014 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP til Factory Recovery ??

Hej.
Hvilke problemer løber jeg i ved at køre Factory Recovery på en 6 år gammel PC med nu ikke understøttede Windows XP ???
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2014 - 11:11 #1
Alle opdateringer til xp forsvinder, og kan ikke hentes igen. Som minimum må du skaffe antivirus og firewall, samt en browser (firefox/chrome) og undlade at bruge internet explorer helt.
Der er muligvis problemer med at hente java - men det udgår i nemid-login senest til nytår - så det er kortvarigt.
Avatar billede ranni Forsker
17. oktober 2014 - 11:28 #2
Tak claes.

Den skal kun bruges til spil til en 6 års dreng.
Det er ikke de moderne hurtige spil, så PC `en kan vel opfylde behovet 1 års tid.

Claes vil du sende et svar.? ?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2014 - 11:39 #3
bare luk selv - god idé til genbrug af pc. Husk at fjerne genveje til IE når anden browser er installeret, så ungen ikke kommer til at klikke på dem i utide.
Avatar billede ranni Forsker
17. oktober 2014 - 11:54 #4
De fleste af mine point er indtjent ved selvlukning og er absolut ikke udtryk for IT kendskab.

Hvad betyder IE ??
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2014 - 12:09 #5
IE er kort for Internet Explorer
Avatar billede ranni Forsker
17. oktober 2014 - 12:18 #6
Nå den ! !
Den er slettet på alle mine 4 PC `er, for den fungerer jo sjældent optimalt så dens eksistens var helt gået i glemmebogen.
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. oktober 2014 - 09:03 #7
#4 Bare lige for en god ordens skyld, så tjener du jo ikke point, ved at svare på dine egne spørgsmål. Du tager bare de point tilbage, som du har "udlovet" :-)