Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2014 - 19:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mdt kan ikke liger ind via boot

hej jeg har mdt på en Windows 8.1 og alle computer kan logeind via Netværk men når jeg boote den mdt iso via usb kan jeg ikke hvordan kan det være jeg logind via Hotmail.com på Windows 8
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. oktober 2014 - 02:06 #1
Kan det være du mangler netkort driveren i dit image du har lavet?

Hvis netkort driveren mangler, vil du ikke have netforbindelse til at kunne logge ind via din online konto

(Jeg formoder der er Windows du vil logge ind på, med dit hotmail konto?)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2014 - 12:38 #2
du jeg skal ha netdriver i mdt boot imges

men når den er i windows og når jeg  loger ind sp kan jeg min ikke i boot
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 17:29 #3
djdk