Avatar billede bolsen1987 Praktikant
18. oktober 2014 - 00:18 Der er 1 kommentar

Instagram - dårlig billedkvalitet!

Hej

Jeg er helt ny til Instagram, og ville høre om der mon er nogle andre herinde, som har noget erfaring med uploading af billeder...

Jeg har forsøgt, at ligge nogle billeder ind, som først er redigeret på computeren, og derefter er gemt på mobilen, men kvaliteten er simpelthen så ringe!

Jeg har en Samsung Galaxy S3, hvis det har noget at sige.
Skal man downloade en app eller noget, for at få en bedre billedkvalitet? Eller er det fordi man kun kan få den rigtige billedkvalitet, hvis man tager billedet med mobilen, og ligger det direkte op på Instagram, uden at have redigeret det på computeren først?

Håber nogen kan hjælpe mig, eller evt. henvise til en anden side, hvor der kan være hjælp at hente!
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2014 - 11:57 #1
instagram viser billeder i 640*640. Så hvid det du kører op er i højere opløsning, så skulle kvaliteten være ok (i instagram). Hvis du trækker billeder ned fra instagram, så kan de ikke vises i mere end 640*640 uden kvalitetstab.