Avatar billede erlandsen Seniormester
18. oktober 2014 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome - inkognito hver gang

jeg kan ikke åbne min ms iexplorer og bruger derfor nu kun chrome. desværre har jeg fået en malvare/virus for når jeg åbner chrome almindeligt - så åbner der sig en masse reklamer (SmartCoMapare).
jeg har prøvet med iobit malware fighter - men har endnu ikke fået løst problemet - som ike er der når jeg åbner chrome inkognito.

hvad kan jeg gøre for at chrome åbner inkognito hver gang?

Windows Update forsøger også hele tiden uden held at køre en vigtig sikkerhedsopdatering af "security update for the .NET Framework 4.5, the .NET Framework 4.5.1, and the .NET Framework 4.5.2" - ved ikke om det har nogen sammenhæng til mine problemer?

jeg har win7 og antivirus er ms security essentials.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2014 - 11:46 #1
løsningen er ikke at køre chrome inkognito, men at fjerne malware helt.
i chrome - værktøj (tre vandrette linjer top højre), Flere værktøjer, Udvidelser. Tjek, at der ikke ligger noget Smart...
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/ - efter et par sekunder begynder den download af awdcleaner. Kør den (Scan/Clean). test chrome og ie igen.
Avatar billede erlandsen Seniormester
18. oktober 2014 - 14:34 #2
så skulle det være løst - claes57 smid et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2014 - 15:18 #3
Ok. Det rigtige værktøj er alt.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. oktober 2014 - 02:03 #4
Til andre der skulle ske at ville kære chrome i inkognito hele tiden.

Så kan kan tilføje denne parameter til sin chrome genvej.

--incognito

Så der fx står
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --incognito

Hvergang man bruger den genvej, vil chrome åbne i inkognito
Avatar billede erlandsen Seniormester
19. oktober 2014 - 10:54 #5
tak nyhuusdk - vil du have nogle point - så opretter jeg bare et nyt sp.?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. oktober 2014 - 11:10 #6
Ellers tak, behold du bare dem :)