Avatar billede TroelsV98 Nybegynder
18. oktober 2014 - 14:51 Der er 4 kommentarer

Mit netværks kort bliver ved med at slukke

Ok, så det der helt basalt sker er, at mit netværkskort hele tiden "slukker", så der kommer sådan et tegn som dette: http://imgur.com/FCemZ3d,9wILDyK,MtEGnjr Dette kan både ske tilfældigt, men det sker også hver gang jeg starter computeren op, eller tænder den fra dvale. Det sker også, af en eller anden grund, når jeg tager USB-stik ind og ud af computeren. Hver gang det sker, er den eneste løsning, at jeg laver en "fejlfinding" af netværket.
Jeg har både prøvet at gendanne og installerer diverse drivere, men intet har hjulpet.
Jeg ser gerne at jeg finder en løsning på dette problem....

MVH Troels

Jeg har linket nogle billeder her, så i kan se hvad jeg mener med fejlfinding:

http://imgur.com/FCemZ3d,9wILDyK,MtEGnjr#1 - Jeg trykker anvend denne rettelse
http://imgur.com/FCemZ3d,9wILDyK,MtEGnjr#2 - Den genforbinder nettet, men siger der er noget galt med et LAN stik, hvilket jeg ikke bruger
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2014 - 16:11 #1
Prøv at tjekke i din enhedshåndtering at Windows ikke må slukke for enhederne. Det gøres i egenskaber-strømstyring.
Avatar billede TroelsV98 Nybegynder
18. oktober 2014 - 20:04 #2
Det virker ikke. Jeg har siden jeg skrev spørgsmålet også lavet en firmware opdatering, hvilket heller ikke virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2014 - 08:17 #3
Har du tjekket om du har de nyeste drivere til maskinen?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2014 - 08:19 #4
Nå ok du har rodet med drivere kan jeg se.
Er du 100% sikker på det er kortet og ikke din modem/router der laver balladen?
Har du prøvet at genstarte dit internet udstyr?