Avatar billede Geekleak Nybegynder
18. oktober 2014 - 15:41 Der er 3 kommentarer

Hvor finder jeg billige Samsung Galaxy S4 skærme

Halløj eksperter,

Alletiders fora. Er der nogle herinde der kender en side, hvor man kan købe reserve dele billigt til smartphones. Jeg er igang med, at lave lidt research på reparation af iphone, Samsung osv.

Nu har kæresten så sent som her til morgen, smadret hendes 1 år gamle Samsung Galaxy S4 og det kunne jo være sjovt, om man kunne gøre det billigere end de professionelle.

Jeg har fået Meetech anbefalet af en ven fra Søborg. www.meetech.dk laver alt indenfor reparation af Iphone, Samsung, Computere osv. Men kunne jo være spændende selv at forsøge sig ad :)

Hvis en af jer kloge hoveder, har nogle grossister, så skyd links i min retning tak.
Avatar billede haverslev Novice
18. oktober 2014 - 16:20 #1
Var inde på disse ifm. med andet telefon grej og så efterfølgende dit indlæg.

Om det er billigt osv. ved jeg ikke, men her er linkene :-)

http://www.my-phoneshop.dk/mobil-tilbehor/samsung/galaxy-s4/reservedele.html#page=0&

http://www.my-phoneshop.dk/mobil-tilbehor.html#page=1&
Avatar billede Geekleak Nybegynder
18. oktober 2014 - 17:36 #2
Hej IT architect,

Jeg synes det minder mere om en BtC side end en grossist. Håber at finde nogle noget lavere priser, ellers er der jo ikke meget incitament til, at reparere sin smartphone selv :)
Avatar billede tim jay Juniormester
06. december 2016 - 09:45 #3
Jeg mener, at dette websted kan gøre dig tilfreds, jeg plejer at købe mobiltelefon dele, på webstedet. http://ydtparts.com/product/samsung/galaxy-s/s4