Avatar billede Dykker44 Nybegynder
19. oktober 2014 - 13:30 Der er 2 kommentarer

Office 2010 starter

Hej

Jeg har Windows 7. Med Office 2010 starter.

Når jeg er på nettet, får jeg hele tiden, en BOKS med tilbud om  opdatering af Microsoft Office 2010 starter. Boksen dykker cirka midt på siden.

Jeg tror ikke det er fra Microsoft, hvis jeg siger OK, kommer den alligevel igen. Kan I hjælpe mig?

Venlig hilsen

Freddy Rasmussen
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
19. oktober 2014 - 16:28 #1
Prøv at se følgende meget lange tråd på engelsk (pt. 111 poster), som handler om det samme:

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010se-word/official-word-starter-update/41f52b92-ba47-440d-9a18-565bf314adcd?page=4&tab=question&status=AllReplies

Hvis det er samme meddelelse du får, er det blevet undersøgt og bekræftet, at meddelelsen ER fra Microsoft.

I tråden er der en post markeret som svar, 20. august 2014, DKuy fra Microsoft.

Jeg kan ikke sige, om du i tråden kan finde præcis information om, hvordan du slipper af med meddelelsen, når det tilsyneladende ikke virker for dig at vælge OK til opdateringen.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2014 - 20:41 #2
Ved det ikke, men kan problemet ikke være at du har noget service program der starter med Windows, som der er relateret til office?

Jeg har selv 2010 udgaven i proffessional, og her kommer en tilføjelse til opstart listen når denne installeres. Den har jeg så efterfølgende valgt at deaktivere.