Avatar billede Andersss Nybegynder
19. oktober 2014 - 15:20 Der er 3 kommentarer

Du skal have administratortilladelse for at kopiere denne fil

Jeg har et trælst problem jeg ikke kan finde nogen løsning på, selvom jeg selvfølgelig har forsøgt at google mig frem.

Jeg skal have kopieret en dll. fil over i en mappe, men får så denne besked "Du skal have administratortilladelse for at kopiere denne fil". Hvordan tvinger jeg det til at blive kopieret over i den mappe?

Mvh. Anders
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2014 - 17:44 #1
Prøv at køre med super admin. konto slået til - guide her:
http://www.it-artikler.dk/2008/06/10/administrator-windows-vista/
19. oktober 2014 - 18:02 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

Og hvilket Styresystem ?
Avatar billede Andersss Nybegynder
19. oktober 2014 - 18:58 #3
Jeg kører med Windows 7