Avatar billede reagan Nybegynder
19. oktober 2014 - 16:38 Der er 1 kommentar

Avanceret netværk

Jeg har et problem med mit netværk.
Jeg har Tdc homebox, med adsl.
Jeg har via mit arbejde en Draytek router tilkoblet, som jeg ikke kan ændre opsætning på.
Kan man til denne Draytek koble en Apple Timecapsule, og bruge samme trådløse netværks navn, så jeg kun behøver et net i hele huset.

Det virker hvis jeg kobler Apple til Tdc boksen, men så har jeg to forskellige netværk kørende.
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2014 - 21:45 #1
Jeg ville tage en snak med din arbejdsplads, men nej, du kan ikke få samme netværksnavn på 2 forskellige trådlåse netværk i den opsætning.