Avatar billede oppes Seniormester
20. oktober 2014 - 01:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

win 8,1

Kan det svare sig at upgradere fra win 8 til win 8,1

Hvad er forskel?
Avatar billede RMC Nybegynder
20. oktober 2014 - 08:58 #1
Selfølvig
Avatar billede Lasse Praktikant
20. oktober 2014 - 09:10 #2
Du vil blandt andet opleve at windows 8.1 er meget skrivebordsvenlig.

Apps kan åbnes som alm. programmer, de behøver ikke være fuldskærmsvinduer.

der er flere ting, som jeg desværre ikke kan huske, men en hel grundlæggende vigtig ting at tage med er, du får ikke længere windows updates, hvis du ikke opdatere til 8.1!

du vil dermed udsætte din maskine og dine data for en risiko for f.eks. hacker angreb!
Avatar billede oppes Seniormester
20. oktober 2014 - 10:23 #3
OK!
så gør jeg det.
Er der flere der vil komme med kommentarer, Jeg ved ikke hvad er reglerne  hhv pointerne, hvor længe skal man vente inden man giver point`?