Avatar billede RMC Nybegynder
20. oktober 2014 - 09:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor skal jeg købe PS4

Nå så kom tiden på året hvor jeg begynder at skrive ønsker ud
En af tingene er en Ps4 500GB men jeg ved ikke hvor jeg skal købe den.
Jeg har kigget på den hos bla. proshop og elgiganten.
Men hos Elgiganten har en fysisk butik så jeg ved ikke om jeg skal vælge den hos Elgiganten for 100 mere.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/PS4500GBEU/playstation-4-med-500-gb?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK
Avatar billede Slater Ekspert
20. oktober 2014 - 13:15 #1
Det har du jo åbenbart tænkt over, så det er vel egentlig ikke noget, andre kan svare på for dig. Det er hvad du selv synes.

Proshop er til at stole på, så du kan trygt købe den der - men hvis der skulle være noget galt med den, eller du skulle ønske at benytte dig af returretten, så er det ofte en del nemmere lige at smide den hen til en fysisk butik i nærheden af en, end at skulle sende den med posten.
Avatar billede AChristensen Nybegynder
20. oktober 2014 - 13:35 #2
Jeg købte min hos Coolshop. Det er ret lækkert med levering på dagen for kun 30 kroner, og hvis man kan vente en dag, koster fragten intet. De har prisgaranti, så der er ikke nogen grund til at tage andre steder med mindre de ikke har flere på lager :-).
Avatar billede MADOlsen Forsker
21. oktober 2014 - 13:10 #3
Bare lige for at være sikker på at undgå evt. misforståelser, så har Proshop jo altså også 2 fysiske butikker (i Aarhus og Viborg).

Men bor man (i modsætning til mig) ikke i nærheden af en af dem, så hjælper det jo selvfølgelig ikke så meget... :-)