Avatar billede sommer321 Nybegynder
20. oktober 2014 - 18:01 Der er 2 kommentarer

opdatering af den nyestte android på htc wildfire?

Hej

jeg vil meget gerne finde ud af hvordan jeg kan opdatere min htc wildfire mobil til den nyeste version ?

Jeg har nulstillet mobilen og når jeg går ind under "opdateringer af systemsoftware" og klikker "kontrollere nu", så siger den, at 'der er ingen tilgængelige opdateringer til telefonen'.

Tak på forhånd.
Avatar billede bvirk Guru
21. oktober 2014 - 09:45 #1
Det er sådan det er - wildfiren kan kun køre 2.2 - den er ikke kompatibel rent hardwaremæssig med seneste android (4.2)
Avatar billede MADOlsen Forsker
21. oktober 2014 - 12:59 #2
...medmindre man rooter den og smider en custom rom på. Se det andet spørgsmål, du har oprettet:
http://www.eksperten.dk/spm/998666