Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
20. oktober 2014 - 22:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder dette stik?

Stikket er til 7,2V

Og hvad pokker er den hvide ledning til?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/612rztqVfAL._SX425_.jpg
Avatar billede bvirk Guru
21. oktober 2014 - 09:56 #1
Det må blive et gæt - tilbagemelding under opladning - i sin simpleste udformning forbundet til en ntc modstand hvis anden forbindelse er til rød eller sort - ladningen stopper så når batteripakken bliver varm.
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
21. oktober 2014 - 12:08 #2
godt bud!  tak jeg aner ikke hvad det hedder og kan simpelthen ikke google et nyt stik :(  har søgt på 5 pin multistik modul, på alle elektroniksider og hobby sider...  Jeg må vidst lede endnu dyberer :)
Avatar billede finb Ekspert
21. oktober 2014 - 13:41 #3
spørg
brinck.dk
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
21. oktober 2014 - 19:35 #4
god ide!

SVAR = points
Avatar billede finb Ekspert
22. oktober 2014 - 14:19 #5
svar........