Avatar billede chalde Seniormester
21. oktober 2014 - 09:41 Der er 1 løsning

Bluetooth højttaler

Hej alle

Jeg mangler en bluetooth højttaler til køkkenet og til at kunne tage med.

Krav:
- bluetooth
- minijack indgang
- indbygget batteri, lades via microusb (proprietær opladning = nogo)
- god ren og og klar lyd
- NFC er ikke et must, men et plus
- Mediakeys er ikke et must, men et plus
- Størrelse er ikke en afgørende faktor, så længe den kan transporteres og giver fornuftig lyd
- max 700kr inkl. fragt eller et virkelig godt argument for at gå højere. Lavere pris er naturligvis at foretrække ;)

Jeg sætter pris på henvisninger til anmeldelser, gerne kombineret med personlige erfaringer.
Links til Google med "bluetooth speaker" eller lign. kan jeg godt selv finde ud af ;) Søger primært inspiration og anmeldelser.
Avatar billede chalde Seniormester
24. oktober 2014 - 12:16 #1
Sony SRS-BTS50 bestilt på tilbud.