Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. oktober 2014 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vælg, hvilke programmer, jeg ønsker automatisk opdatering fra.

Hej - hvordan kan jeg selv vælge, hvilke programmer, jeg ønsker opdatering fra? Kan jeg evt. blokere hjemmesider, som jeg ikke ønsker opdateringer gennem, f.eks. java.com. Eller sagt på en anden måde: Er der en måde, hvorpå man kan blokere udefra, at forskellige programmer ikke søger på sine updates, eller slet ikke få lov at gå på internettet?
Avatar billede Slater Ekspert
21. oktober 2014 - 10:39 #1
En software-firewall kan klare det, ligesom noget fifleri med din hosts-fil kan. Men det meste software der opdaterer sig selv bør du enten lade opdatere eller helt afinstallere, da det kan indeholde sikkerhedshuller ellers.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. oktober 2014 - 11:56 #2
ok - tak - læg svar :)
Avatar billede Slater Ekspert
21. oktober 2014 - 13:15 #3
Det var da hurtigt - du er sikker på, du har fået svar på alt, du ville vide?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. oktober 2014 - 13:21 #4
Jaeh :-)