Avatar billede jk317 Nybegynder
21. oktober 2014 - 16:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertering fra WMA til MP3

Hej
Jeg har alt mit musik gemt som WMA (186GB)og det er CDer der er lagt ind gennem mange år.
Er der nogen der har et forslag til et program der kan konvertere hele musik folderen fra WMA til MP3 på en let måde, så filstrukturen bevares. Jeg har prøvet enkelte programmer men de kræver man går ind og markerer hver enkelt fil og det virker lidt uoverskueligt med 186 GB filer og samtidig vil man jo gerne bevare den strukturen (artist/album/sang)

Med venlig hilsen
Jørgen Kristensen
Avatar billede frem-ad Professor
21. oktober 2014 - 16:45 #1
prøv format factory
Avatar billede jk317 Nybegynder
22. oktober 2014 - 10:06 #2
Takker...prøvede men det gik ikke så godt.....