Avatar billede tobiasduus Nybegynder
21. oktober 2014 - 21:48 Der er 11 kommentarer

Hjælp til Hjemmeside oprettelse - Hvor skal jeg hoste?

Som overskriften siger "Hvor skal jeg hoste" Har jeg brug for hjælp til det. Jeg har kigget på https://www.webhosting.dk/ og ved ikke helt om det er godt eller ej. Det må helst ikke være alt for dyrt, da jeg skal holde det inde for en vis ramme. Hvis nogen kan hjælpe mig med at finde det til en rigtig god pris, og hvor man også får noget for pengene, så skriv! :)

- Tobias
Avatar billede nemlig Professor
21. oktober 2014 - 21:52 #1
Jeg kan varmt anbefale www.unoeuro.com. Tjek dem evt på Trustpilot.
Super kontrolpanel, med nemme opsætninger. Support fungerer godt, og giver hurtige tilbagemeldinger.
1 EUR pr. Måned.
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
21. oktober 2014 - 21:54 #2
Jeg syntes også at priserne er rimlige. Hvad for en ville du så anbefale, hvis jeg skal oprette en hjemmeside, hvor jeg sælger ting?

- Tobias
Avatar billede nemlig Professor
21. oktober 2014 - 22:07 #3
Bronze giver plads til 5 Gb. Det er meget plads, men jeg kender jo ikke dit behov.
Du kan fx. starte med Bronze. Du kan altid opgradere.
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
21. oktober 2014 - 22:08 #4
Lyder godt (Y) Tak for hjælpen ;)

- Tobias
Avatar billede solinvictusDK Nybegynder
22. oktober 2014 - 04:29 #5
Som tidligere nævnt er Unoeuro er rigtig godt valg. De kan hoste de fleste CMS, også til webshops. Det eneste CMS jeg ikke har haft særlig stort success med hos Unoeuro, er Magento - men det er også meget ressourcetungt.
Avatar billede TIversen Novice
22. oktober 2014 - 09:18 #6
Hej,

Jeg synes også unoeuro er et ganske godt bud. Dog findes der rigtig mange forskellige udbydere, og det afhænger meget af dine behov hvad du bør vælge.

Jeg har selv lavet en oversigt over webhoteller og sammenlignet dem med hinanden. Måske kan du også bruge min artikel. Se den her:

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Startviden/webhotel-sammenligning.php
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
22. oktober 2014 - 21:19 #7
Lyder godt. Jeg kan se at man får 5gb plads. Vil det være nok, hvis nu jeg skal sælge ting, eller ville jeg få brug for mere?

- Tobias
Avatar billede nemlig Professor
22. oktober 2014 - 21:39 #8
Det er svært at svare på. Det er jo bl.a. afhængig af mængden af artikler, og hvad fx fotos og beskrivelser fylder.

5 Gb er rigtigt meget plads, og som nævnt tidligere, kan du jo bare udvide pladsen, hvis behovet opstår.
Avatar billede nemlig Professor
22. oktober 2014 - 21:42 #9
#6 Fin sammenligningsskema. Jeg har i øvrigt haft et par sites kørende hos One.com. SQL kører generelt langsomt - det samme med programafviklingen. Så One.com vil jeg ikke anbefale. Surftown har jeg også gode erfaringer med.
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
22. oktober 2014 - 21:45 #10
Tror jeg bruger uneurotisk.com som du først forslog, og som også er til en god pris. Nu har jeg så tænkt mig at lave et sammerarbejde med f.eks. Miniinthebox, så jeg for 20% af hvad jeg sælger fra den hjemmeside. Er der andre måder man kunne tjene penge på sin hjemmeside? Det skal man vel bruge endnu mere plads til så?

-Tobias
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
22. oktober 2014 - 22:03 #11