Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2014 - 00:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

flere

Win 7 , haves og mange programmer: hvad skal jeg beholde

-Apple softvare uppdate
-Avanced system protector
-Amd catalyst control central
-App cleaner
-CCleaner
McAffee cecurity plus
-Softvare informer
-Tune up bro
-Reimage repair (denne har jeg betalt for)
-Unchecky
-Nitro reader
Avatar billede muddi Praktikant
22. oktober 2014 - 05:28 #1
Hvad er det helt præcist du søger hjælp til? Forsøg at give en bedre beskrivelse af problemet, så vil du få flere og bedre svar.

Mvh Morten
22. oktober 2014 - 06:46 #2
[-Avanced system protector] ?

Mener du ->

www.pc1news.com/da/news/17551/advanced-system-protector-removal-guide.html

?

UD MED DET !!!
Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2014 - 10:29 #3
Så er Avanced sys. protector afinstalleret. Er der mere som man kunde erstatte med en bedre program?
Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2014 - 10:32 #4
Jeg mener bare at det fylder bare med så mange programmer og mange af dem kan man bare installere GRATIS- men når man skal bruge dem så skal pengepung op af lommen- Surt når man først bruger tid og installere og så får at vide at det koster.
Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2014 - 10:49 #5
- der er osse en -Sears App by Ask
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2014 - 19:03 #6
#5Ja alt der har med Ask at gøre har du heller ikke brug for. Formoder du har et rigtigt antivirusprogram på den, så McAffee cecurity plus har du heller ikke brug for.
Avatar billede oppes Seniormester
23. oktober 2014 - 00:14 #7
ja, jeg har Bulquard siden 4 år tilbage og tre år frem.
Avatar billede oppes Seniormester
23. oktober 2014 - 00:33 #8
Men jeg spekulerer om Bulquard virker også på C:drev der har nemlig Win 8,1 installeret.
Her på D:drevet har jeg Win 7 installeret.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2014 - 18:01 #9
Det kan man ikke vide. Jeg ved fra en anden bruger herinde at han har Kaspersky, og han havde problemer med at køre den på Win 8. Så det kan ikke udelukkes at det er no go med Bullguard også??. Men du kan jo prøve at søge på det :-)
Avatar billede oppes Seniormester
24. oktober 2014 - 16:05 #10
ja, nu fik jeg svar fra Bulquard og det kan man godt, man kan ha tre installationer- dvs. at en på win 7 på D:drev og en på Win 8,1 på C:drev og en på den anden komputer Win Vista.
så ok
Nu skal jeg bare prøveså.........
Avatar billede oppes Seniormester
24. oktober 2014 - 16:06 #11
hvem vil ha points skal svare!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2014 - 16:33 #12
Du kan bruge mit svar her evt sammen med andres svar til at lukke med hvis min hjælp har været brugbar.
Giv dem lige en chance for at lægge svar :-)
Avatar billede oppes Seniormester
25. oktober 2014 - 22:10 #13
Tak til alle!