Avatar billede tinem Novice
22. oktober 2014 - 10:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til programmet Mail viewer

http://mitec.cz/mailview.html

Til dagligt bruger jeg Outlook Express 6 på XP Pro, men har brug for at åbne mine mails, når jeg er i byen med min mini-pc med Windows 7 Starter for at bevise, hvad jeg tidligere har skrevet til folk.

Jeg kopierer mine foldere over på mini-pc inden jeg tager til møder. Det virker fint, når mails kun indeholder html, men hvis der OGSÅ er vedhæftet en fil, så kan filen fint ses, men teksten i html forsvinder og kan altså ikke læses.

Har prøvet at skrive til udvikleren 2 gange, men får intet svar, og ville så høre om nogen af jer kan hjælpe.
Avatar billede tinem Novice
24. oktober 2014 - 18:14 #1
Er der ingen som kender dette program og har oplevet samme problem? Måske kender i et andet program som virker bedre?
Avatar billede tinem Novice
25. oktober 2014 - 13:57 #2
Jeg løste problemet ved at installere Windows Live Mail på mini-pc og importerede mine mapper m.m. og kan nu bruge denne til at åbne og læse disse mails.
Jeg må så bare kopiere fra PC hver gang jeg skal i byen så jeg har up-to-date mails. Vil ikke bruge det til at sende/modtage.