Avatar billede ewax Nybegynder
22. oktober 2014 - 19:47 Der er 6 kommentarer

Simpel mailserver setup

Hej eksperter,

Jeg har en masse domæner, jeg er begyndt at hoste dem via digital ocean / forge & cloudflare

Jeg søger et sted jeg kan oprette email konti til mine domæner og styre det relativt simpelt

Dog uden det koster en bondegård :-)

Er der nogen der har et bud eller selv bruger noget lignende?
Avatar billede repox Seniormester
22. oktober 2014 - 20:14 #1
Hvorfor ikke bruge en droplet til formålet?
Avatar billede ewax Nybegynder
22. oktober 2014 - 20:40 #2
Det troede jeg ikke var muligt? er ikke en ørn til mailservere eller email teknologien overhovedet

Har du en guide eller noget til opsætning af sådan? :-)
Avatar billede repox Seniormester
22. oktober 2014 - 20:43 #3
Hvorfor skulle det ikke være muligt? Om en server bruges til det ene eller det andet, er jo op til dig selv.

DigitalOceans eget community har en ret god guide: [link fjernet]
Avatar billede ewax Nybegynder
22. oktober 2014 - 20:55 #4
Godt spørgsmål? :-)

Jeg tror dog du fik smidt et forkert link på
Avatar billede repox Seniormester
22. oktober 2014 - 21:06 #5
Avatar billede ewax Nybegynder
06. april 2015 - 14:16 #6
Smid lige et svar så jeg kan lukke ned her :-)