Avatar billede Soalik Nybegynder
23. oktober 2014 - 09:12 Der er 3 kommentarer

Tryk tal og afslut med firkant

Jeg har lige fået en ny mobil telefon. Nogen gange så man man trykke et tal og afslutte med firkant. Men det vil den ikke være med til.

Første gang man skal ringe til Voicemail skal man trykke et kodeorde og afslutte med firkant. Eller hvis man ringer til et kontor, skal man også trykke til nogen tal og afslutte med firkant.

Det er en lille telefon, der næsten ingenting kan, Kazam B2 Life.

Det er med vilje, da jeg ikke vil have en dyr computer tv spille telefon, som man kan blive slave af.

Den kan kun de mest basale funktioner.

Eller hvis bare nogen kan oplyse Kazams dansk hjemmeside, hvor jeg kan få support fra. Jeg kan ikke finde den side igen.
Avatar billede anedi Ekspert
23. oktober 2014 - 10:30 #1
Avatar billede Soalik Nybegynder
23. oktober 2014 - 11:07 #2
Hej

Tak skal du have.
Avatar billede anedi Ekspert
31. oktober 2014 - 10:13 #3
Velbekomme