Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 10:02 Der er 3 kommentarer

Hierakisk view af data

Hej

Først: Jeg er meget ny i brugen af sql og sql server management studio.

Jeg har en database med en række tabeller i. Jeg har også fundet ud af at lave et view. Nu vil jeg gerne organisere data i et hierarki. Er der en "smart" guide eller en knap i sqlserver management studio jeg kan bruge?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2014 - 11:19 #1
Der er ingen smart data til at lave hierakisk data. Du skal selv groupe dig til det.

En fordel vil være at lave referencer med nøgler.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 13:37 #2
Ok tak. Vil du sende et svar?
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 14:02 #3
tja har jo ikke hjulpet med så meget :)