Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 10:04 Der er 4 kommentarer

Power view fra SQL

Hej

Jeg vil gerne lave et power view med data fra et view på en SQL server.

Jeg er opmærksom på at jeg kan lave det ved at trække data ind i et Excel ark, men jeg tænker om der er en mulighed for at sende en power view rapport til en kollega som kigger direkte i databasen?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2014 - 11:10 #1
Ja det kan du godt. Men han kan ikke refresh data hvis han ikke har adgang til databasen.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2014 - 11:17 #2
Du gemmer blot dit excel ark, med powerview rapporten i og sender til ham. Så burde han have adgang til dine data - Dog uden at kunne refreshe data.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 13:37 #3
Men det skal altså gemmes i et Excel ark?
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 14:01 #4
Ja du bliver nødt til at gemme din powerview løsning (grafer osv) i et excel dokument for at modparten kan åbne det.