Avatar billede Bered_Lalas Juniormester
23. oktober 2014 - 11:06 Der er 1 løsning

Problem med Sharepoint efter opdatering

Hej Eksperter,

Jeg er ny på siden, og forsøger derfor at se om i kan hjælpe mig videre.

Her på arbejdspladsen har vi en SharePoint løsning, som vi bruger til at registeret nogle telefon opkald, og se noteret data i, ganske godt værktøj.

Men i går smid vi nogle Windows opdateringerne på, genstartede maskinen, og alt så fint ud.

Men jeg har så fået en tilbage melding på, Når brugeren af SP, skal registeret et opkald så udfyldes der navn, nedeunder har vi en dropdown med en masse adresse.

For ikke at skal gå dem alle sammen igennem, har vi altid kunne skrive nogle af de første bogstaver og så kom den selv med nogle valgmuligheder.
F.eks.

Vejen "Ny Gårdsvej 22" Trykker man NY derefter skal den selv forslå det med NY og ikke gå til ord der starter med Y

Somsagt er det sket efter en opdatering fra Windows update, så jeg håber at der er en specialist der lige ved hvad der skal til :-)

God Torsdag! :)
Avatar billede Bered_Lalas Juniormester
11. august 2016 - 20:50 #1
lukkes