Avatar billede RasmusMc Nybegynder
23. oktober 2014 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan en Z3 tåle vand ?

Hej. Jeg tænkte på om en Sony Xperia Z3 virkelig kan tåle vand. Og hvis den kan, er det så også alt slags vand. Som fx saltvand, ferskenvand, postevand osv.
Avatar billede chalde Seniormester
23. oktober 2014 - 11:48 #1
* Xperia Z3 er vandtæt og støvafvisende i overensstemmelse med standarderne IP65 og IP68. Når alle porte og dæksler er korrekt lukkede, er telefonen (i) støvtæt og (ii) beskyttet mod vandstråler ved lavt tryk fra alle retninger i overensstemmelse med IP65 og/eller (iii) kan holdes på 1,5 m dybde i ferskvand i op til 30 minutter i overensstemmelse med IP68.
http://www.sonymobile.com/dk/products/phones/xperia-z3/
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2014 - 11:51 #2
det skal være vand - dvs uden tilsatte fx sukkerstoffer.
Avatar billede RasmusMc Nybegynder
23. oktober 2014 - 11:55 #3
Okay har lige lagt den i vasken under vand, og der skete intet.