Avatar billede Henrikken Nybegynder
23. oktober 2014 - 16:11 Der er 1 kommentar

Gp-pro kamera?

Hej
Hvilket go pro kamera skal man vælge.
Jeg vil bruge det som "forrudekamera i min autocamper, ikke som en lang film men når jeg kommer igennem spændende områder og så skal det senere indgå i en film med de billeder jeg tager på vores ture, og meget gerne kunne tåle at blive vist på et 42 tommer tv.
fjernbetjeningen, er der sådan en til dem alle eller er de kun nogle modeller.
mvh Henrik
Avatar billede eurositi Ekspert
24. oktober 2014 - 11:35 #1
Jeg mener kun, at det er Black Edition, som både har vidvinkel og indbygget teknik til at lave gode optagelser ved lav belysning.
... Men slå det hellere op rigtigt. Nu ved du, hvad du (måske) skal være obs på.