Avatar billede daphne Novice
23. oktober 2014 - 16:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Telefonnr er vist forkert flere steder på nettet

Min mand fik et opkald igår fra en der prøvede at få fat i ham. Hun havde forsøgt via nettet, at finde ham, og havde fået oplyst 3 forskellige telefonnr.

Det ene nr. er til en alarm, som han intet har at gøre med.

Hans almindelige nr. kan vi ikke få fremvist ??? - vi er et stort spørgsmålstegn, for hans nr. er IKKE udeladt, og adressen der kommer frem på hans navn er korrekt, men telefonnr. er absolut forkert.

Det være sig via degulesider, krak, eniro og andre søgemaskiner.

Hvor retter man henvendelse og får dette rettet ? - vi har prøvet hos Telia, der er udbyder på det forkerte nr. der popper frem, og via TDC, men ingen af dem vil kendes ved, at de er i stand til at ændre dette ??

Det er ret presserende, da min mand er ret afhængig af, at folk kan søge på ham.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2014 - 19:10 #1
Du skal have fat i dit teleselskab, der hvor du har det/de pågældende numre oprettet.

Står bl.a. noget om det her:

http://biblioteksvagten.dk/single_question.asp?quid=150024:c57da185-4d95-5fb4-f94e-c1685496272a
Avatar billede daphne Novice
23. oktober 2014 - 21:46 #2
Mange tak, det må vi lige kigge nærmere på en af de nærmeste dage :-)
Avatar billede daphne Novice
25. oktober 2014 - 08:40 #3
#1>
Læg venligst et svar her i tråden, så jeg kan få lukket spørgsmålet :-)

Weekendhilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2014 - 13:03 #4
Go weekend :-)
Avatar billede daphne Novice
25. oktober 2014 - 13:28 #5
Mange tak og i lige måde, og mange tak for info :-)