Avatar billede Madsbpetersen Novice
23. oktober 2014 - 17:46 Der er 1 løsning

Slå Fn-keys til og fra

HeJ gutter.
spørgsmål ang. Fn-knap: Jeg har fået ny laptop, en packard bell easynote entf72bm + windows 8.1 .. Jeg bruger f1-12 i et spil. Det kan jeg ikke lige nu uden at trykke på fn-knappen først..
Er det muligt at slå det fra/gøre det omvendt, således at f1 fx bare er et enkelt klik?
Jeg har været i bios for at prøve at lave det om, men jeg har ikke den fane der hedder 'system configuration'
Jeg har også set denne knægt gøre det uden at gå BIOS http://www.youtube.com/watch?v=pUyd1xT5zPM
Men det har jeg har heller ikke virket..
Håber I kan hjælpe :)
Ps. Jeg ved ikke hvordan man sletter sit opslag.
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2014 - 19:00 #1
http://www.packardbell.com/pb/en/GB/content/online-support

Tastet FN Keys ind og følgende kom frem:

"Adjust function keys in BIOS"

Can I use the function keys without having to press the Fn key?

You can change a setting in your BIOS so it is not necessary to press the Fn key to use the F1 to F12 function keys.

Use the following steps to change the function keys behavior:
1.Enter the BIOS. This can be done by pressing the F2 key.
2.Highlight the Main tab, then arrow down to Function Key Behavior and press Enter.
3.Select Function Keys.