Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt keyboard på Lenovo

Jeg blev så rasende på min pc at jeg bankede knytnæven ned i venstre side af keyboardet, og så blev skærmen grå og intet reagerede.
Jeg håber på, at det kan klares med et nyt keyboard, men kan ikke selv skifte det - og det haster.
Bor i Aarhus
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2014 - 20:25 #1
du kan sagtens have knækket mere i maskinen. Typisk ligger der videoer på youtube, så se efter dit modelnavn og keyboard replace.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 20:56 #2
jeg leder efter en, der kan hjælpe mig
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2014 - 10:34 #3
http://lmgtfy.com/?q=%C3%A5rhus+pc+reparation

og lav et bræt med søm i (en søm-måtte) til at have liggende ved siden af pc. Slå på den næste gang du skal afreagere. Når du kommer tilbage fra skadestuen så har du nok mere kontrol over temperament - ellers lad søm-måtten ligge til du har lært det.
Avatar billede flame30 Nybegynder
24. oktober 2014 - 10:52 #4
og lav et bræt med søm i (en søm-måtte) til at have liggende ved siden af pc. Slå på den næste gang du skal afreagere. Når du kommer tilbage fra skadestuen så har du nok mere kontrol over temperament - ellers lad søm-måtten ligge til du har lært det.

naeem
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. oktober 2014 - 16:57 #5
x