Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 21:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skriftstørrelse

Nu har jeg ledt en halv time efter hvor jeg kan ændre skriftstørrelse. Er det en mere af Microsofts genialiteter, at det ikke kan lade sig gøre mere?
Avatar billede kado Nybegynder
23. oktober 2014 - 21:57 #1
Du bør nok skrive, hvilket program det drejer sig om og hvilken version. desuden vil det også være en god ide, at skrive om det i Windows eller Mac.
HVIS, det fx. er Word, så kan du formentlig vælge fanebladet "Home" og herefter ændre alt vedr. skrift.
/kado
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 23:13 #2
97-2003, w7
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 23:14 #3
nej word 2010
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2014 - 23:15 #4
Home???? Det er der ikke noget der hedder
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
23. oktober 2014 - 23:54 #5
Klik på fanen "Startside" i båndet øverst i vinduet. I gruppen "Skrifttype" finder du feltet "Skriftstørrelse" som nr. 2 fra venstre.

Hvis du klikker på den lille pil i nederste højre hjørne af gruppen "Skrifttype", åbner du dialogboksen "Skrifttype" - kan også åbnes med Ctrl+D. Dialogboksen er som i tidligere versioner af Word.

Fanen "Startside" hedder "Home" i engelsk version af Word.
Avatar billede MADOlsen Forsker
24. oktober 2014 - 11:06 #6
#1 Spørgsmål i kategorien "Word" omhandler som regel... Word... ;-)