Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. oktober 2014 - 17:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken folder synk?

Med fare for at starte en 'religionskrig' spørger jeg:

Hvilken skal man bruge af DropBox, OneDrive, Google drive eller andre?

Jeg har 1 folder som jeg skal sørge for en ens på 3 computere
I øjeblikke bruge jeg Dropbox, men er ret træt af at den ikke selv holder øje med at der kommer en nu version. Jeg opdagede at jeg kørte med en meget gammel version på en af maskinerne - sådant kan jo være fatalt.
Avatar billede conz Juniormester
25. oktober 2014 - 01:17 #1
Dropbox auto-opdaterer i de nyere versioner, så det burde da ikke være problemer med?

Derudover, så fungerer de alle nogenlunde ens og meget fint. Så find den, der giver dig mest gratis plads (eller billigst), og tag den. Pt ser det ud til at være lige mellem Google Drive og OneDrive, der begge giver 15 GB gratis og 100 for 1.99$/m.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. november 2014 - 18:35 #2
På grund af sygdom er spørgsmålet ikke relevant i nærmeste fremtid
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester