Avatar billede i2rotten Nybegynder
24. oktober 2014 - 18:44 Der er 6 kommentarer

driver til web video

jeg søger en driver til mit web camera "Samsung Pleomax PWC-5000 Web USB"
(PC.win-8) sådan en her:
http://icecat.us/en/p/samsung/pwc-5000/webcams-Pleomax+PWC-5000+Web+Camera+%2B+Headset-2189114.html
Men kan kun finde en på en "lidt skummel side- siger den er gratis men koster dollar for driver?"
Avatar billede Antlars Novice
24. oktober 2014 - 19:10 #1
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2014 - 20:05 #2
Avatar billede i2rotten Nybegynder
24. oktober 2014 - 21:17 #3
Tak for dit link, men jeg synes det virker skummelt, og kan ikke downloade driveren, er jeg dum eller er det hele pc verdnen der er dum.
Avatar billede i2rotten Nybegynder
24. oktober 2014 - 21:30 #4
den koster så 30 kr. hm, og noget 250 kr. kommer? der er et eller andet jeg ikke forstår, køber gerne men er usikker på hvad den side handler.
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2014 - 21:44 #5
Det skulle nu være en officel side og hvor at den downloader en "setup.exe"

Men pleomax (samsung) har en side magen til - prøv at hente/downloade:
Pleomax Driver Installer
(includes WHQL certified drivers)

http://www.official-drivers.com/installer/?seed=pleomax&local=en
Avatar billede i2rotten Nybegynder
24. oktober 2014 - 22:15 #6
tak men jeg har installeret driver tuner, men det "koster-mærkeligt" at registre før download startes. har ikke rigtig tillid.
har prøvet mange adresser, men ender på det samme sted.