Avatar billede Rosqvist51 Nybegynder
25. oktober 2014 - 12:43 Der er 5 kommentarer

recovery windows

Hej jeg har en Packard bell nav50 10 tommer, og har prøvet at lave en recovery af windows den har slettet windows og var ved at instalere da strømmen gik, og nu kommer den med en fejl at windows ikkw kan forsætte instalationen før computern er blevet genstartet og den besked kommer hele tiden.
Så er der noget at gøre eller er den til at smide ud

Vh Claus
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. oktober 2014 - 09:49 #1
Hej Claus

Hvilken version af Windows var der på maskinen?

Har du nogle recovery medier? Hvis ja så kan du tilslutte et eksternt DVD-drev og sætte BIOS til at boote på det.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. oktober 2014 - 10:00 #2
Ellers skal du kontakt Packard Bell. Så kan de hjælpe. Eftersom det er en OEM licens, så vil Microsoft bede dig kontakte dem alligevel.
Avatar billede Rosqvist51 Nybegynder
28. oktober 2014 - 14:20 #3
Det har jeg ikke, det er windows 7 som der er på
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
29. oktober 2014 - 10:36 #4
Så skal du have fat i Packard Bell.
Start med at finde dit SNID eller Serienummer. Begge dele står som anvist på billedet på dette link: http://packard-bell-scandic.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7828/session/L3RpbWUvMTQxNDU3NDEzOS9zaWQvRmpVZk4zNm0%3D

Dernæst skal du kontakt Packard Bell og høre om de kan sende de relevante DVD'er til din maskine. Så kan boote op på dem via et eksternt DVD-drev og så skulle de fungere.

Du kan så vidt jeg ved ikke bruge din license fra det præ-installerede windows 7 til installation af et nyt styresystem fra en forretning. Den licens der er til det præ-installerede skal bruges med en version af windows 7 fra Packard Bell.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men så skal jeg bruge dit SNID eller serienummer.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
08. juni 2015 - 13:20 #5
Hej Rosqvist
Jeg afmelder overvågning p.g.a. forespørgelsens alder.
Skriv direkte hvis der er spørgsmål til det jeg har skrevet.

Mvh
Martin