Avatar billede pwn Forsker
25. oktober 2014 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dataforbrug - se hvilke programmer, der bruger hvor meget data

En Win7 pc bruger data uden jeg har mail-program eller browser åben. Forbrugstællere siger ca. 300 MG i timen, men hvad bliver der hentet/up-loadet? Findes der et program, der kan vise hvad der hentes af hvilke programmer?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2014 - 14:06 #1
se på http://www.manictime.com/
bare tag freeware-versionen. Jeg ved ikke lige, om der er log på net-forbrug, men det kan utroligt meget vedr brug af pc.
Avatar billede pwn Forsker
26. december 2014 - 12:57 #2
Tak for svar, glemte at lukke i sin tid; send venligst et svar så jeg kan tildel point :-)
Avatar billede pwn Forsker
10. januar 2015 - 09:38 #3
Hej Claes - Send lige et svar, så jeg kan afslutte :-)