Avatar billede bas Forsker
25. oktober 2014 - 15:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wimp fra Windows 7

Hej

Jeg plejer fint at kunne køre Wimp via Sonos på min Windows 7 PC.
For tiden har jeg et gratis Wimp abonnement, og vil så bare prøve at køre det lokalt fra PC'en. Men nu vil musikken ikke starte.
Jeg har installeret Adobe Air (er den fortsat nødvendig?) og genstartet Wimp (skal PC'en mon også genstartes?), men der sker intet.

Jeg har gratis Avast! og bruger bare Windows' firewall, men kan ikke lige se, at noget blivere blokeret.
Nogen forslag?

Tak.
Avatar billede bas Forsker
25. oktober 2014 - 17:25 #1
Det er vist netop fordi jeg ikke har købt et abonnement.
Jeg troede bare, at man kunne køre det med reklamer ind imellem.
Det er måske Spotify der har den mulighed.
Avatar billede bas Forsker
20. november 2014 - 18:36 #2
Lukker.