Avatar billede bdrejer Nybegynder
25. oktober 2014 - 21:26 Der er 1 kommentar

Canon pixma MP 530, Windows 7, scanner er stoppet

Min scanning styring fra com. er stoppet. "enheden er ikke klar" eller

fejlkode 0x00000015.  har nyeste driver opskrift fra canon suport

korekt installeret og alt er klar til brug.alt var afinstalleret før

installation af det nye, een gang gik scanneren igang men har stoppet siden

maskinen arbejder perfekt med min windows XP hvor den gamle installations

diskette er brugt,er det en windows fejl eller hvad. mange tak for evt.svar

                              MVH  bdrejer
Avatar billede bdrejer Nybegynder
09. november 2014 - 19:33 #1
Canon pixma MP 530, Windows 7, scanner er stoppet.

Miraklet er sket ,efter at have fjernet alt tidligere af gl. drivers inden

installationen af den nye opgivet af canon , gik det igang , men først næste

morgen så pøj pøj.  mvh  bent